Onze KINDEREN

De maatregelen die in het kader van Corona genomen zijn gekoppeld aan het gedrag van de Media maken dat de meeste scholen en ouders meegaan in dit beleid. Wat voor invloed heeft dat op onze kinderen.

We brengen kinderoffers!

En dat geldt voor “kinderen” van 1 tot 21. Ook zie je direct de verschillen, de tweedeling die ontstaat. Delen van de bevolking hebben geen of onvoldoende laptops beschikbaar en dus ontstaat er zeker nu grote achterstand. Kinderen zelf klagen over hoe het op school toegaat, een positief getest kind worden in gevallen door ouders apart gezet op hun kamer, met toilet indien mogelijk. Zij krijgen op hun kamer de maaltijd. Artsen en psychologen gaan daarop met die ouders in gesprek maar lang niet alles wordt gezien. De maatregelen zijn zeer schadelijk voor de kinderen. Het beroep op de kindertelefoon stijgt. Psychologische problemen ontstaan of verergeren. Onaangepast gedrag ontstaat. Jongeren lijden in stilte. 70% van de jongeren ervaart nu al psychologische problemen in meer of mindere mate. Zie doktersvoorkinderen. Ook https://mondkapjeseffecten.nl/

School

De school wordt ervaren als een onveilige plek. Mondkapjes vervreemden. De dwang voelt onveilig. Kinderen zonder enig probleem tot nu glijden volkomen af. Kinderen hebben geen gevoel meer waar hun grenzen nu precies liggen. Alles lijkt grenzeloos, ondanks de grenzen die worden gesteld. Kinderen nemen in gevallen de taak van de ouder over. Ze zorgen dus voor de ouder i.p.v. andersom.

Collega’s op school

Veel volgen gewoon de regels. Zonder dat ze zien waarom, zonder dat dat onderbouwd is. De schoolleiding legt dat ook bij de leraren neer, jullie zijn verantwoordelijk voor handhaving. Psychologen hebben een oproep gedaan in hun vakblad, althans dat wilden ze, maar is niet opgenomen in het vakblad omdat ze bang waren voor gezichtverlies. Volgens de psycholoog een duidelijk voorbeeld van subsidies willen handhaven over de rug van de kinderen.

OMT

Er is een tuchtklacht ingediend tegen een lid van het OMT, tegen een kinderarts, Patricia Bruining, omdat zij adviseerde kinderen te gaan testen. We weten alles al over de wijze waarop het virus zich verspreidt. Zij heeft een artseneed afgelegd waarin staat dat je niets zult doen wat jouw patiënt schaadt. De schade is enorm. Je leert ze nu al dat ze eigenlijk ongezond zijn. Eerst testen en dan mag je pas meedoen op school. Ze kunnen niet meer vertrouwen in hun eigen gevoel, dat wordt tot in de volwassenheid meegedragen.

Sociale vaardigheden

Op scholen voor speciaal onderwijs is de angst het grootst. Sociale vaardigheden worden door de maatregelen (social distancing) onderdrukt. Gespeeld wordt er bijna niet. Je mengen met andere groepen mag niet. Er wordt door de kinderen geen initiatief meer genomen. Ze zitten achter hun beeldscherm en that’s it.

Vaccinaties voor kinderen.

Er wordt al nagedacht en er zijn reeds trials waarbij gekeken wordt of vaccineren van kinderen zinvol is. Waarom zou je een kind dat ergens niet ziek van wordt gaan inenten voor die ” ziekte”?

Kijk Cafe Weltschmerz

Kinderen van de rekening. Heel veel info over wat nu. En Hoe nu.


Geef een reactie