Dr. Michael Yeadon’s final clear Message

Klik op de afbeelding voor de video.

Open brief inzake kinderen. Klik HIER.

Dr. Michael Yeadon is 
40 jaar werkzaam in de
praktijk van de vaccinaties.
Hij is vice president van
Pfizer geweest. Deze man maakt
zich heel erg bezorgd en
schrijft hetvolgende:

Raak de natuurlijke voorraden die ons toebehoren niet aan!

Het is niet plezierig te weten wat ik bijna zeker weet wat de bedoeling van de Elite is.
Niets zal er toe doen tenzij we hen stoppen en ik maak me daar geen illusies over.
Ik denk dat sinds de Club van Rome en de eerste Bilderburg bijeenkomsten, bepaalde van ’s werelds rijkste families lang geleden besloten dat het niet zozeer was dat de wereldbevolking te groot was om in stand te worden gehouden, maar dat wij, het gewone volk, verbruiken wat zij zien als “hun niet-hernieuwbare hulpbronnen”.
Zij hebben de meeste mensen (zij die voor de gek worden gehouden door het absurde virus, de vaccins en de onlogische VaxPass) overgehaald om mee te gaan in dit afschuwelijk ondemocratische plan om de koolstofvoetafdruk van ieder mens te verkleinen.
Ik heb mensen gehad die zeiden dat ze dit hadden uitgedokterd en dat ze er enige sympathie voor hadden. Ik noem dat “behorend bij het Stockholm Syndroom¨.
Denk na en begrijp dat de vierde industriële revolutie niet kan plaatsvinden om vervolgens zeven miljard gedemoraliseerde mensen te blijven voeden, huisvesten, kleden en entertainen.
Dat gaat gewoon niet gebeuren.

Psychopaten

Degenen die investeren in deze overname van de Vrije Mensen zijn volledig psychopathisch. Denk na over wat er gebeurt, als je nog twijfelt.
Onthoud dat elk van de centrale verhaalpunten over dit virus een leugen is.
Ik heb geen motief om dit soort dingen te verzinnen.

Dus je mag er zeker van zijn dat ik denk dat wat ik zeg waar is.

Michael Yeadon

Alle grondbeginselen zijn diep wetenschappelijk onderbouwd en ik heb 40 jaar opleiding en praktijk in deze gebieden van de menselijke biologie. Ik vergis me hier niet in.
Om deze en andere redenen (de elites stammen af van eugenetisten uit het begin van de 20e eeuw; verwijzingen naar boosters & variantvaccins die immunologisch absurd zijn) ben ik er zeker van dat zij een totalitaire tirannie over iedereen willen, gevolgd door een reset van het geldsysteem (geen contant geld, alleen digitale valuta van de centrale bank, waarvan zij het gebruik controleren en elke transactie kennen), vergezeld van massale depopulatie (die nog niet is begonnen: de giftigheid van de eerste generatie vaccins is bijkomstig en waarschijnlijk omdat zij deze op genen gebaseerde technologie VERPLICHTEN om hun plannen uit te voeren).

Zwaar op de maag

Het is erg verontrustend om deze verzameling inzichten te hebben, waarvan ik denk dat niet velen ze hebben.
Je hebt een ongewone set van wetenschappelijke vaardigheden nodig, plus wat inzicht in het financiële systeem, plus geschiedenis (James Corbett is waarschijnlijk de beste persoon om de spanwijdte van de geschiedenis te vatten; Catherine Austin Fitts over geld; ik & anderen over de kernwetenschappelijke aspecten).
Ik zeg tegen mensen dat ik hen niet kan redden. Ik kan zelfs mezelf niet redden. Maar ik hoop u van voldoende informatie te hebben voorzien zodat u kunt terugduwen, en weet dat u dat MOET doen of we zijn verdoemd, en verder dat het letterlijk een zaak van leven en dood is dat u zich dagelijks inspant om bij nieuwe mensen zaden van twijfel over het hele verhaal te planten.
Veel geluk en beste wensen
Mike

Dr Mike Yeadon

Klik op de afbeelding voor de video.

Open brief van Dr. Michael Yeadon

Michael Yeadon,

Ik heb zojuist via een hooggeplaatst persoon van de vaccinatie-autoriteiten vernomen dat ze met ingang van 6 september 2021 ALLE SCHOOLKINDEREN VAN 12 tot 15 jaar zullen VACCINEREN.

MET OF ZONDER UW TOESTEMMING.

Kinderen lopen geen meetbaar risico van SARS-CoV-2 en geen enkel voorheen gezond kind in Groot-Brittannië is gestorven na besmetting. Niet één.

De vaccins zijn NIET VEILIG. Het VS rapportage systeem VAERS toont ongeveer 13.000 sterfgevallen in dagen tot een paar weken na toediening. Een hoog percentage vindt plaats in de eerste 3 dagen. Ongeveer 70% van de ernstige ongewenste voorvallen zijn trombo-embolisch van aard (bloedstollend of bloedend).

We weten waarom dit zo is: alle vaccins op basis van genen zorgen ervoor dat ons lichaam het spike-eiwit van het virus aanmaakt en dat spike-eiwit zet de bloedstolling in gang.

De volgende meest voorkomende bijwerkingen zijn neurologische.

De sterftecijfers per miljoen vaccinaties liggen overal rond de 60X hoger dan bij enig voorgaand vaccin.

Erger nog, trombo-embolische voorvallen, zoals longembolieën, doen zich voor met meer dan 400x het typische lage percentage na vaccinatie.

Deze gebeurtenissen zijn ernstig, doen zich voor op een afschuwelijk hoog niveau en komen minstens even vaak voor bij jonge mensen als bij oudere mensen. De tendens is dat jongere mensen MEER BIJWERKENDE GEVALLEN hebben dan oudere mensen.

Er is letterlijk geen enkel voordeel van deze interventie. Zoals gezegd, de kinderen zijn ontegenzeggelijk GEEN RISICO & hen vaccineren zal ALLEEN VEROORZAAK VAN PIJN, LIJDEN, BLIJVENDE VERWONDINGEN EN DOOD tot gevolg hebben.

Kinderen krijgen zelden zelfs maar de symptomen en zijn zeer slechte overbrengers van het virus. Dit is geen theorie. Het is bestudeerd en het komt vrijwel niet voor dat kinderen het virus in huis brengen. In een groot onderzoek was geen enkel kind het “indexgeval” – de eerste besmette persoon in een huishouden.

Dus als je te horen krijgt “dat het is om kwetsbare gezinsleden te beschermen”, DAT IS EEN LEUGEN.

De informatie die in de loop van de tijd uit het V.K. en Israël naar voren is gekomen, laat nu duidelijk zien dat de vaccins helemaal niet goed werken. Als er al een voordeel is, verdwijnt het.

Tenslotte, de vaccins zijn NIET NODIG. Er zijn goede, veilige en effectieve behandelingen.

ALS U DIT DOOR LAAT GAAN GARANDEER IK U DIT: ER ZULLEN VERMIJDENDE DODEN ZULLEN ZIJN VAN VOLLEDIG GEZONDE KINDEREN, en ernstige ziekten in tien keer zo veel. ‼️

En voor geen enkel mogelijk voordeel.

WETENDE WAT IK KEN VAN 40 JAAR OPLEIDING & PRAKTIJK IN DE TOXICOLOGIE, BIOCHEMESTIEK & FARMACOLOGIE, om deel te nemen aan deze buitengewone mishandeling van onschuldige kinderen in onze zorg kan op geen andere manier worden geclassificeerd dan MOORD.

Het is aan u. Als ik een kind in de middelbare schoolleeftijd in het V.K. had, zou ik het volgende maand niet naar school laten gaan, wat er ook gebeurt.

De staat gaat iedereen inenten. De handschoenen zijn uit. Dit ging nooit over een virus of de volksgezondheid. Het gaat volledig om controle, totalitaire en onomkeerbare controle, en ze zijn er bijna.

DEEL DEZE INFORMATIE ALSTUBLIEFT OP GROTE SCHAAL.

Met sombere beste wensen,
Mike

Dr Mike Yeadon



Door share2know2learn

Je leert me kennen door te lezen. Ook vindbaar op BRIAR. De veiligste gedecentraliseerde chat die er is. Briarproject.org